Skip to main content
LIVVIN-App-KJ-Den-Haag-scaled

Community in Backer+Rueb

Als bewoner van Backer+Rueb ben je automatisch verbonden aan het woonserviceconcept LIVVIN. Dit concept draagt bij aan een positieve woonbeleving. Bij LIVVIN staan de community manager en de community-app centraal.

LIVVIN-Servicekosten-KJ-Den-Haag-scaled

Community manager

De LIVVIN community manager is de verbindende kracht tussen bewoners, de kartrekker voor events, houdt een toeziend oog en biedt een helpende hand als dat nodig is. Zo organiseert de community manager verschillende activiteiten en evenementen die zijn afgestemd op wensen van bewoners. Denk aan een tentoonstelling in de huiskamer, een sportactiviteit in de buurt en een burenborrel of tweedehandskledingmarkt in de Lamonthal. Maar ook aan creatieve workshops voor kinderen op woensdagmiddag. Veel is mogelijk en niets is verplicht.

Om het beheer, de gezamenlijke ruimtes en de services goed te laten aansluiten op de wensen van bewoners is de community manager fysiek aanwezig in de huiskamer van Backer+Rueb.

Scherm­afbeelding 2025-06-16 om 11.48.51

Backer+Rueb huiskamer

Je bent in Backer+Rueb dus meer dan alleen buren. Zo kun je in de LIVVIN huiskamer spontaan aanschuiven, ontspannen én thuiskomen. Of iets afspreken met elkaar. De koffie staat altijd klaar! Je kunt de huiskamer ook reserveren, bijvoorbeeld om je verjaardag te vieren. De huiskamer komt in het voormalige kantoorgebouw aan de Speelhuislaan en wordt ook bereikbaar vanuit de Lamonthal.

LIVVIN App

Je hoeft niet per se langs de community manager in de huiskamer om in contact te komen. Hiervoor kun je als bewoner van Backer+Rueb ook de LIVVIN community-app gebruiken. De ‘social’ elementen staan ook in de app: een evenementenkalender, een berichtenbord en functies om met medebewoners te chatten of te mailen. Je kunt via de app ook ruimtes reserveren en je vindt er relevante diensten in de omgeving en exclusieve deals.

Servicekosten

Naast de VVE-bijdrage betaal je maandelijks een bedrag voor de LIVVIN services. Wil je de huiskamer exclusief afhuren voor een verjaardag, dan wordt dit individueel berekend. Zodra de verkoop start, is een inschatting van deze servicekosten bekend.

Planning community management

Het community management wordt opgestart als de eerste woningen in fase 2 worden opgeleverd. Naar verwachting is dat in het voorjaar van 2028. Het aantal uren dat de community manager aanwezig is, zal worden afgestemd op het aantal opgeleverde woningen. Voor de bewoners van de eerste 45 woningen in fase 1 zal ter overbrugging een ‘verhuiscoach’ worden ingezet.

Blijf op de hoogte

Wil je de plannen in hét nieuwe Creative District, Backer+Rueb, op de voet volgen? Met een druk op de knop ontvang je onze nieuwsbrief. Geen zorgen, je zult alleen het belangrijkste en meest boeiende nieuws over dit project in je inbox ontvangen.